logotypy: Fundusze Europejskie, GDDKiA, Unia Europejska
Droga Krajowa nr 8 Poręba - Ostrów

Aktualności

Prace zrealizowane w okresie od 04.12.2017r. do 10.12.2017r.

W okresie od 04.12.2017r. do 10.12.2017r. Wykonawca robót realizował prace związane z:

  • Montażem wpustów deszczowych
  • Wykonaniem kanału GRP DN200
  • Montażem osadników KPED
  • Deskowaniem płyty ustroju nośnego Kp-14
  • Montażem deski gzymsowej na obiekcie Ws-15
  • Izolacją cienką ławy fundamentowej podpory 2 Wd-17
  • Montażem krawężnika na UN nitki prawej Ms-20
  • Zbrojeniem kap chodnikowych na prawej nitce obiektu Ms-20
  • Izolacją płyty UN nitka prawa Ms-20
  • Izolacją płyty przejściowej na podporze B  Ms-20
  • Deskowaniem płyty UN nitka lewa Ms-20
  • Rusztowaniem pod deskowanie UN nitka lewa Ms-20
  • Zbrojeniem UN nitka lewa Ms-20
  • Montażem wpustów sączków i kotew talerzowych na UN nitki prawej Ws-21
  • Betonowaniem UN nitka prawa Ws-21
  • Zbrojeniem korpusu podpory A nitka lewa Ws-21
  • Deskowaniem korpusu UN podpory A nitka lewa Ws-21
  • Zbrojeniem filarów podpory 2 Wd-23
  • Deskowaniem filarów podpory 2 Wd-23
  • Betonowaniem filarów podpory 2 Wd-23
  • Zbrojeniem i deskowaniem UN segment skrajny od Ostrowii przęsło 3-4 Wd-23
  • Betonowaniem UN segment skrajny od Ostrowii przęsło 3-4 Wd-23
  • Zbrojeniem i szalowaniem płyty dennej PZ47 NL
  • Betonowaniem płyty dennej PZ47 NL
  • Betonowaniem warstwy wyrównawczej pod prefabrykaty PZ43 NL
  • Murem oporowym WS21
  • Zbrojeniem i szalowaniem skrzydła wlotu PZ47 NL
  • ZB 16 - Zbrojenie płyty zbiornika
  • ZB 16 - Szalowanie płyty zbiornika
  • ZB 17 - Zbrojenie skarp
  • ZB 17 - Szalowanie skarp
  • ZB 23A - Zbrojenie skarp
  • ZB 23A - Szalowanie skarp skarp
  • ZB 23A - Betonowanie skarp
  • Plantowaniem pasa dzielącego na S-8 w km 529+470-530+000
  • Nasypem na S-8 w km 533+950-534+025
  • Wykonaniem podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa związanego cementem C8/10, gr. 20 cm
  • Nasypem w pasie rozdziału 529+470 do 530+250
  • Plantowaniem skarp rowu 529+500 do 530+000
  • Konstrukcjami oporowymi z gruntu zbrojeniowego WS 25 SL
  • Wbudowaniem nowych krawężników h=18cm z kotwieniem WS 25 SL
  • Betonem klasy C30/37 (B35) - wlot PZ 50
  • Montażem zbrojenia płyta górna MS 22 SL
  • Betonem klasy C35/45 (B45) dylatacje WS 25 SL
  • Montażem zbrojenia płyty przejściowe WS 25 SL
  • Humusowaniem pasa dzielącego 544+900-545+300
  • Humusowaniem pasa dzielącego 533+200-533+400
  • Wykonaniem nasypu z dokopu km 540+950-541+200L
  • Wykonaniem nasypu z dokopu km 540+400-540+575L
  • Wykonaniem poboczy z MN, km 537+000-539+000P
  • Podłożem ulepszonym - MN - mieszanka niezwiązana gr. 40 cm. 541+900-542+550 L
  • Ściekiem trójkątnym przy krawędzi jezdni:  544+300-544+750 P,  544+850-545+330 P
  • Wykopem rowu Tg S-8 529+500 do 529+800
  • Wykonaniem nasypu w poboczu
  • Wykonaniem materaca geosyntetycznego gr 50cm
  • Wykonaniem podbudowy  KŁSM, gr.20 cm  - DD15 - km 0+300-0+600
  • Wykonaniem nasypów - grunt z dokopu: 544+750-L (zasypka WS-25)
  • MN - mieszanka z kruszywa niezwiązanego 0/31.5, gr. 15 cm. - wjazdy na DD16
  • Regulacją wpustów betonowych
  • Wyposażeniem separatora i osadnika
  • Regulacją wpustów żeliwnych